Τρίτη 19 Ιουνίου 2007

Κακίες!

Είμαι απο χθες στην ΑΘηνα και αδιαφορεί επιδεικτικα!Πέρασε ένα σαββατοκυριακο κατα το οποίο έλειπα και ειτε θεωρούμασταν σχεση ειτε οχι,ενα και το αυτο!Απεραντη σιωπή!Τι μπορω να πω,οτι αγανακτώ,οτι θυμώνω οτι θελω να του δαγκωσω το λαρυγγι??Ακομα πιο ασχημα,αρκει ένα μηνυμα για να νιωσω καλύτερα!Δεν ξερω ποια είμαι πλέον!Δεν ξερω τι γίνεται!Τα νευρα μου αγγιζουν την υστερία!Αλλά πάντα έτσι γινεται με τους άντρες και τελικά επιβεβαιώνεται το όσο σε φτυνουν κολλάς!Τελικα τί σχέση μία εργασία πάνω στα project,μια γύρω απο το γλωσσικό ζήτημα στο πανεπιστήμιο και ένας άντρας?Τι σχεση έχει μια εξεταστική με μία σχέση ενος αγοριου κι ενος κοριτσιου?και τι σχεση εχει η κατοχη με το σεξ?Λεω να κανω ενα project με θεμα ο κάλος των αγοριων!και να αποδειξω οτι για το γλωσσικο ζητημα ενας αντρας εφταιγε!και δεν μπορουμε να τους απαρνηθουμε!και λεω"κατω στο δελτιο συττισης για το σεξ!!!".Μου φαινεται θα το απενεργοποιησω το κινητο εγω για σημερα,να τελειωνουμε με αυτες τις ιστοριες να γραψουμε καμια εργασια!Να περασουμε κανα μαθημα!και δεν εχουν πλακωσει ακομα οι γερες οι ζεστες!και τελειωνει επιτελους η Βερα!Αντε μπας και σκασουν τα μικρα!και μπορω να συνεχισω την κακια μου επ'αόριστον!Θα πεταξω το βρακι μου το μπεζ αποψε!γκντουπ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: